onsdag 13. mars 2013

Butikken begynner å ta form

Hei på deg!

I dag måtte jeg opp å ta noen bilder av den lille butikken 
jeg har her på øya.
Merket veeeldig godt at den  var mindre enn den 
jeg hadde på fastlandet!!:)
Men kundene synes den er så koselig 
og det er nok fordi den er liten.





Men jeg har ihvertfall fått tryllet fram et ekstra rom i år!!
Hadde et lite lager med diverse hobbyutstyr.
Dette ble et perfekt lite rom til barnekjoler og diverse 
andre koselige barneting!!






Fant ei lang gardinstang som jeg ikke bruker lenger og 
malte den hvit.
Fikk hjelp av min handy man til å lage noe
den kunne henge på.
Jeg er kjempefornøyd!!





Er så fornøyd med disse søte babykjolene! Det er gøy å sy
barnetøy men det er et pirk og tar lang tid.
Kunne vel ganget prisen med 3 dersom jeg skulle hatt 
en normal timepris!!:)
Men jeg vet jeg ikke blir rik av dette jeg 
holder på med.
Det viktigste for meg er at jeg trives med det.
Alle disse kjolene finner du også i nettbutikkenCharme France


Så vil jeg ønske dere en kjempefin dag!
I morgen skal jeg en tur til Danmark. En tur jeg pleier
å ha sammen med min mor. Det blir 
koselig!!

Klem fra Reidunn

3 kommentarer:

  1. Så kreativ og flink du er!

    Den som intet våger, intet vinner (:

    Ha en fin tur til nabolandet i sør, dere c",)

    SvarSlett
  2. Du er så flink og kreativ og så herlig å skape noko sjølv,herlig og nydelige kjoler:)nydelig når kjolene henger slik opp!
    Så herlig med ein tur til Danmark,kos dere masse:))
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Du så fine kjoler! Flinke deg..
    Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg og velkommen som ny følger. Jeg la meg til følger hos deg også.
    Vi ses.

    fin torsdag til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett