tirsdag 26. mars 2013

Påske ved sjøen

Hei på deg!!


Tusen takk for alle gode tips og god bedring ønsker!

I dag fant jeg ut at jeg måtte lure meg 
ut i sola. :)
Kledde på meg med myye tøy.
I dag ville jeg kose meg litt
med lunsj på brygga!!:)





Det var bare helt idyllisk på brygga i dag!!
Helt vindstille og sol!!:)





En god og varm skinnfell til ho mor så
var det bare å kose seg.:)





Maten smaker alltid best ute!





Denne chilli sjokoladedrikken er kjempegod!
Den river litt i skrotten!:)






Til dessert ble det jo selvfølgelig de 
deilige marsipaneggene 
jeg kjøpte i Danmark!
Mmmmmm!

Har du også hatt anledning til å nyte 
sola i dag?
Hørte forresten at vi skulle ha sol 
helt fram til 5 april!

Det er jo helt fantastisk!!:)

Ønsker dere alle en kjempefin tirsdagskveld!

Klem fra Reidunn

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder og håper formen blir bedre Reidunn! God bedring og god påske til deg!

    Klem fra Vibeke

    SvarSlett
  2. Du verden, dette så rett og slett deilig ut! Nyt sola du, her snør det tett og det snør ikke loddrett for å si det sånn :o) Tenker det blir noen solglimt i løpet av uka så jeg får stikke ut nesa da :o) Ha en deilig påske og nyt godværet! Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Tenk å sitte slik på ei Brygge og nyte sola,dette såg heilt fantastisk ut:))
    Det er jo bare til å kle seg godt for å bli sittende inne når sola skinner er ikkje kjekkt,her som vi har så liten plass føles ein seg nesten litt kvalt når sola skinner inn sån at ein bare vil ut:)

    Forsatt god bedring!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett