onsdag 19. juni 2013

Blue sky

Hei på dere!!


De dagene vi har hatt så deilig sommervær,
har jeg løftet blikket opp:)





Dette bildet tok jeg en dag det blåste litt
og jeg måtte legge meg helt ned
på hellene:)





Jeg oppdaget at den fine blå  himmelen
lagde så fin bakgrunnsfarge!!





Til og med klesvasken ble et 
interessant fotoobjekt !!





Enkle streker som danner et aldri så lite
kunstverk :)





Epleblomstene ser fantastiske ut
med den fine himmelen som
bakgrunn!!





Da håper jeg at vi kan få mange dager 
i sommer med denne fine
fargen på himmelen:)

Takk til alle dere som legger igjen så
hyggelige kommentarer!!:)

Ha en nydelig dag:)

Klem Reidunn

8 kommentarer:

  1. Hei..., så fine bilder Reidunn. Hvor ligger brygga deres? Skal på seiltur i helgen..., plutselig vinker jeg til deg:) Kose deg masse i dag, det blir jo det knallfine været!! Lenge leve Sørlandsidyllen:)

    Klem Annelise

    SvarSlett
  2. Så deilige bilder,ser jo så fantastisk fint ut!
    Nyt det herlige været,her har vi også sol i dag:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder...sommer, sommer og atter sommer. Deilig. Det er så fint å se alle bildene du legger ut, disse er så flotte. Ha ein solrik dag:)). Klem
    Ann Elin

    SvarSlett
  4. Herlige bilder og nydelig bakgrunn :)


    Ønsker deg en fin dag

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  5. alt blir vakkert med en blå himmel som bakrunn....dette var deilig bilder å se på :-)

    ha en fin dag!

    klem tone

    SvarSlett
  6. Så herlig at jeg kan få sommerfølelsen gjennom bildene dine :o) Nydelige blå himmel :o) Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  7. Härliga somriga bilder!
    Ja sådana blåa himlen vill vi ha eller hur?
    Hoppas helgen bjuder på många strålar:)
    Varm kram Gerda

    SvarSlett
  8. Hei på deg!

    Så koselig at du har funnet fram til meg da!!!
    Tusen takk for alle hyggelige ord og tanker!!! Veldig koselig!!
    Gleder meg masse til å bli kjent med deg!!!

    Du driver jo også egen butikk!
    am design startet med egen produserte ting. Jeg laget bilder på lerret, dekorerte fyrstikkesker, lys og notisbøker m.m
    Så var det et ledig lokale like ved her jeg bor, så da startet jeg opp butikken min, som fikk navnet am design. Planen var egentlig å selge egenproduserte ting, men nå har jeg ikke tid til det lenger. Så butikken som er på hele 160 kvm. er fylt opp med flotte interiør varer, møbler og klær fra danske, svenske og norske leverandører!!
    Jeg har nå drevet butikken i 2 1/2 år.Og driver også nettbutikk.

    Jeg har drevet interiørbutikk før også, da på et senter i 6 år.
    Jeg trives veldig godt, og gleder meg til en ny sommer, da vi har mange turister på besøk.

    Ellers er jeg veldig glad i å ta bilder av natur og blomster.
    Noe som du sikkert har sett en del til på bloggen :)

    Nå må jeg stupe i seng.
    Vi blogges snart igjen!!

    Sove godt. Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett