torsdag 6. juni 2013

Uteplassen i sommersol

Heisann!!


Sommervarmen har dessverre forlatt oss for
en liten stund.
Men den kommer igjen!:)





Derfor måtte jeg finne fram noen bilder fra uteplassen
jeg tok for noen dager siden i deilig
sommersol:)
Dronning Ingrid nyter det fine været:)





Nå har hun fått besøk av denne nydelige hortensia!:)
Jeg hadde først plantet margeritter i den 
store zinkbalja men fant ut at 
jeg måtte ha noe med litt
høyde.





En stor bukett med deilig duftende syriner pynter opp
på det store utebordet!:)





Nå begynner det å bli litt grønnfarge i bedet mitt også:)
Her har jeg lavendelplanter og brudeslør.
Kaprifolen skal få lov til å slynge seg 
over utekjøkkenet!
Her er det mange duftende planter!:)





Her har vi hatt en del måltider allerede. Det er 
så utrolig deilig å kunne spise ute!





Den lysturkise døra dere husker jeg malte
blir jeg mer og mer glad i:)
Den hever uteplassen flere
hakk!
Jeg merker at jeg smiler hver gang jeg skal
åpne døra for å hente noe:)
Utrolig hvordan farger kan virke inn på humøret!:)





Avslutter med de nydelige epleblomstene som nå
begynner å falle av.
Spennende om det blir noen deilige epler
i år?:)

Tusen takk for all skryten jeg har fått av vaskerommet!!:)
Jeg er så glad jeg fikk tatt det og gøy er det
å kunne vise det på bloggen:)

Nå nærmer det seg helg dere! Da håper vi på 
litt sommer og sol igjen!:)

Klem Reidunn




8 kommentarer:

  1. Sukk! Nydelige blomster på din fine uteplass. Heldig som eier grønne fingre. Nå ble jeg inspirert til å stelle i mitt litt for store bed ;-)

    Fin dag til deg.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  2. Så fint du bor, och så härlig uteplats.
    Jättevacker hortensia och jag gillar
    din turkosa dörr.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  3. Din vakre uteplass, her skjønner jeg godt at dere trives. Vi har fått litt sol i dag slik at vi kan trekke ut i hagen igjen :o) Herlig! Jeg ønsker deg en strålende vakker dag! Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Heia Reidun. Den uteplassen din er bare fantastisk. Skjønner godt du er glad i den blå døra. Den passer så utrolig godt inn.

    Klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselig hilsen...det varmer og gir meg lyst til å fortsette bloggingen :)
    Nydelige bilder fra uteplassen din..og turkis er en farge jeg liker, og så er den jo så sommerlig :)
    Ønsker deg deilige sommerdager...og nå må jeg kikke litt nedover her hos deg!
    Klem klem!

    SvarSlett
  6. Nydelig uteplass du har!! Det er så gøy når det spirer i bedene:) Herlig utekjøkken!
    Ønsker deg en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  7. Ein utrulig nydelig plass dere har og så frodig og fint:)nydelig:)
    Håper det blir mange fine dager framover med sol og varme,det er jo så godt❤herlige tid vi har!
    Nå har eg begynnt å pakke ned og kunne ønskt eg hadde mindre ting men men er ikkje noko å gjere med:)

    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. HEI PÅ DEG REIDUNN:)
    FOR EIN HERLIG UTEPLASS
    Å DØRA JA DÅNE SÅ HERLIG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett