onsdag 14. august 2013

Bambus

Hei på dere!!


For en stund siden fikk IKEA inn noen nye
lekre fjøler!!






De har fått de i forskjellige størrelser:)
Jeg kjøpte ei stor med " blodrand" 
og ei litt mindre som er fin til
å servere diverse mat
på:)





De aller fineste er disse små fjølene som
kan brukes som kuvert fjøler:)





Tok med meg en del smørekniver også.
Gleder meg til å dekke et langbord
med disse fjølene:)





Nå har jeg veeeeldig dårlig samvittighet over ikke
å ha vært inne på bloggene til alle mine 
flotte bloggvenner!!
Jeg har den gode unnskyldning at jeg holder
på å pusse opp et helt hus!:)
Dette huset er for salg men det skriker etter
en stor oppussing og den er det
ikke så mange som vil ta!
Så da fant jeg ut at det bare var å brette opp
armene og begynne.
Jeg tar litt bilder etterhvert så dere skal 
få se både før og etter bilder:)

Da ønsker jeg dere ei superfin uke og jeg skal 
virkelig prøve å legge igjen noen ord 
hos dere!!:)

God klem fra Reidunn

10 kommentarer:

  1. Så utrulig nydelige fjøler,Ikea har så masse fint og gledermeg til å kikke i den nye katalogen:)
    Skjønner du har masse p gjere med oppussing då,veit kva tid det tar,tar tid her men kommer seg litt etter litt heldigvis her og!
    Gleder megtil å sjå bilder:)

    Fin ny dag til deg Reidunn:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hei kjære blogg venn;) så fine ting du har der. Disse fjølene er kjempe tøffe. Smart å servere med ja.
    Å pusse opp tar tid å vi kan ikkje rekke alt. Vi vet du et der ute....fnis;
    Lykke til; ) masse varme klemmer fra Ann Elin

    SvarSlett
  3. Flotte og praktiske disse fjølene !
    Vil gjerne se bilder fra ditt oppussingsprosjekt, og tenker du har mye å stå i med. Tar hardt på slike prosjekter.
    Tid tar det også :)

    Ha en fin dag Reidunn

    SvarSlett
  4. Skal på Ikea i dag jeg så der kom jo du med supert tips også- likte godt smørknivene også jeg da :)


    Kos deg med oppussing- kanskje vi får se litt :)

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  5. HALLO SØTE REIDUNN:)
    Å DEI VAR FINE
    SÅ SPENNENDE MED DETTE HUSET
    BLIR GØY Å SE
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. De fjølene var lekre. og smørknivene er bare helt toppers!!

    Ha en flott dag :)
    Nina.

    SvarSlett
  7. Takk for tips,de var kjempefine og så
    delikate bilder. :) Lykke til med oppussing,
    er i gang jeg også. :)
    Ha en fin dag.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  8. Fine fjølene du har kjøpt deg!!
    Kos deg med oppussinga,ingen grunn til dårlig samvittighet;))
    Ha en flott dag skjønne Reidunn:o)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  9. Flink du er da!!! Oppussing er gøy, bare mann får satt i gang!!
    Gleder meg til å se før og etter bilder!
    Sove godt.
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  10. Så herlige bilder du har tatt! så fint å dekke opp med slike kuverter, tror sannelig jeg må innom Ikea snart :o) Lykke til med å oppussing, det blir nok bra! Gleder meg til å se bilder ja! Ha en herlig dag i morgen! Klem fra Nina

    SvarSlett