onsdag 28. august 2013

Kaprifol

Heisann!!


Er så utrolig glad for at nettet funker så greit nå:)
Kan dere tenke dere hvor avhengig 
man blir av det!:)
I dag har jeg malt uten strøm:)
Fikk beskjed om at strømmen skulle være borte 
fra 9 - 15!
Heldigvis var det nok lys utenfra men tenk så 
kjedelig å male uten musikk da!!:)





Dere som har fulgt meg på bloggen husker kanskje at jeg
viste dette bildet av Kaprifolen ved siden
av den turkise døra?







Den skal jo egentlig blomstre tidlig om sommeren men
da var det bare noen få blomster:)





Nå blomstrer den for fult med sine aller
vakreste blomster!!:)





De er ikke bare vakre å se på!
Kan dere tenke dere den utrolig deilig duften
som sprer seg om kvelden:)





Når de er avblomstret kommer disse
vakre bærene:)
Nydelig!!


Skjønner at det var litt interessant med oppussingsbilder
i går:)
Antall treff doblet seg:)
Vel dere må ha litt tålmodighet!
Rom ble ikke bygd på en dag vet dere!!:)

Mye gjenstår og det er vanskelig å få vist ferdige rom
før det meste er ferdig.
De fleste gulvene blir nok ikke ferdig før på slutten:)
Men dere kan tro jeg gleder meg til å innrede
litt før salg!!


Ønsker dere en aldeles fin kveld!!

God klem fra Reidunn


12 kommentarer:

  1. For noen nydelige blomster : )

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Nydelig...og kan bare ane den deilige duften av disse :)
    Lykke til med oppussingsprosjektet deres! Kommer nok til å bli kjempefint :)

    SvarSlett
  3. Våren var så lang og kald så vekst sesongen kom sent i gang- kan vel være noe av grunnen :) den blomstrer her også !


    God kveld klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Herlige bilder av nydelige blomster:))
    Oppussing tar jammen meg tid,men det blir jo så bra!
    Kos deg med malingen,håper strømmen kommer tilbake;)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  5. Jeg elsker kaprifolen og den nydelige duften om kveldene :o) Kan tenke meg det er herlig utenfor døra di nå :o)Så morsomt å titte på bildene dine i forrige innlegg. Det er jammen meg litt av en jobb dere holder på med.... men jeg tenker det er godt å se framgangen og hvor fint det blir. Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  6. jeg hadde også lyst på kaprifol, men så den var lavere en herdigheten her jeg bor.
    den blå døren var virkelig så flott!

    klem tone

    SvarSlett
  7. Oj, så nydelige bilder du viser her! J, strøm bare MÅ vi ha altså, hvis ikke blir live bra kjedelig!!! Du, så spennende med oppussing hos deg da...gleder meg til å se flere bilder, men jeg vet at slikt tar tid ja. Hehehe, snakker av erfaring, bred erfaring! ;) Ha en god dag og tusen takk for at du legger igjen så mange hyggelige kommentarer inne hos meg! :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  8. Bra att den blommar nu istället, när det
    inte är så varmt kommer den säkert ha
    fina blommor länge. Jättevackert!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  9. Så fint det blomstrer hos deg, og så fint det blir i huset. Gleder meg til å se.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  10. Hei på deg! Så nydelige blomster! Og de dufter jo helt fantastisk!!!
    for en flink maler du er!!! Og så store forandringer det blir!!!
    her skal det også males i helgen!!!
    Kjøkkenet skal skifte farge fra lys beige til lyse, lyse blått :)

    Takk for alltid koselig ord inne på bloggen min :)
    Og god helg!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  11. Hei Reidunn :-) tusen takk for alle fine kommentarar du legg igjen hos meg! Det set eg stor pris på!
    Ja musikk må vi ha til kjedelig arbeid! Så spennande med oppussing! Og kaprifoler er nydelige! Herlige bilder på sensommeren!

    Fortsatt fin kveld til deg!
    smil frå meg!

    SvarSlett
  12. Så nydelige blomstrer du viser ,tenk at det snart er september,det går fort:)
    Lure på kva tid me blir ferdig med oppussinga,tar tid og særlig småplukket,men herlig å pusse opp og få det fint❤
    Kos deg i helga!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett