onsdag 11. september 2013

2 dagers ferie

Heisann!!


I dag ble det bare litt fuging og sparkling på huset:)
Fant ut at jeg måtte forskyve fredagsrengjøringen litt til
i dag:)
Etter det tok jeg et tak med gressklipperen. Utrolig
som det har grodd på få dager:)
Jeg skal nemlig unne meg 2 dager fri!!





Så nå starter jeg den med et deilig stykke eplekake!!
Jeg ble så utrolig fristet av alle de gode
kakene noen av dere har vist på
bloggen:)





Som dere ser så har jeg pyntet med jordbær og
sitronmelisse:)
Fant litt sitronmelisse som var begynt
å komme igjen med fine grønne
farger:)





Men det aller beste er at jordbæret er plukket fra
den lille jordbærhagen min i dag!!





Her ser dere jordbæret jeg plukket i dag!!
Som dere ser er det flere blomster
og kart:)





Disse plantene kan gi jordbær helt til frosten kommer:)
Har fått avleggere av svigermor for mange år siden som igjen 
hadde fått de av en mann som drev
med jordbær:)


Jeg sa ferie:)
Det har seg sånn at jeg skal være hos døtrene mine
i Kr. sand i et par dager:)
I morgen kveld skal vi på innvielsefest hos
Hansen & Co!!
Denne interiørbutikken har flyttet inn større
lokaler og har en fantastisk hyggelig betjening:)
Ååå som jeg gleder meg!!
Regner det det blir litt shopping på meg da!:)

Så litt stille blir det her da, men jeg kommer
sterkere tilbake!!:)

Da ønsker jeg dere en flott kveld!!

God klem fra Reidunn


13 kommentarer:

  1. Så himmelsk godt det der så ut! Jeg ble skikkelig fristet til å lage eplekake nå. Men jeg skal nøye meg med nystekt, hjembakt brød til kvelds nå, godt det også :o) Så herlig det hørtes ut med to dager sammen med døtrene dine. Kos dere så masse og så blir det spennende å høre om det blir noen shopping da :o) Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Så himmelsk godt det der så ut! Jeg ble skikkelig fristet til å lage eplekake nå. Men jeg skal nøye meg med nystekt, hjembakt brød til kvelds nå, godt det også :o) Så herlig det hørtes ut med to dager sammen med døtrene dine. Kos dere så masse og så blir det spennende å høre om det blir noen shopping da :o) Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Ønsker deg ei nydelig ferie. ;)) eplekake er deilig. Kos deg masse. Stor og varm klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  4. Kos deg i hjembyen min og sååå gøy på åpningsfest :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Jordbær fra hagen...du det høres ikke verst ut altså!!Tror jeg må prøve meg på det til neste vår...vet et par her i huset som nok hadde likt det :)
    Nydelige bilder du har tatt av de deilighetene du har på fatet...synes egentlig jeg nettopp har spist kveldsmat men jammen ble jeg sulten igjen nå!!!

    Selv tenkte jeg å prøve å lage plommekake i morgen,får se an form og farge,men tanken er der ihvertfall :)

    Så kjekt å få ta seg en liten mini-ferie Reidunn,det blir nok topp på alle måter så kos deg masse!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  6. Gleder meg til du kommer, blir koselig! :-)
    Katrine

    SvarSlett
  7. Hei søde!
    Å for noen fristende lekre bilder hos deg!!!!
    Kos deg massevis på tur!


    klem på klem:)

    SvarSlett
  8. Åååå herlige kaka og så flott du har pynta den og;)
    Nyt noken dager fri det fortjener du!
    Kos deg masse❤

    SvarSlett
  9. For noen herlige og fristende bilder !
    Blir nok eplekake her og ...
    Kos deg med velfortjente fridager og nyt de sammen med jentene dine !
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  10. Hei på deg!!!
    Så nydelige bilder!!!
    kaken så kjempegod ut!!!
    Så deilig med noen fridager fra oppussing!!!
    Da må du kose deg masse, masse!!!
    Tusen takk for at du stadig titter innom meg, og legger igjen et hyggelig spor!!!
    Blir så glad for alt det fine du skriver!!!!

    God helg fra Anne-Marit

    SvarSlett
  11. Eplekaka så helt nydelig ut ;-) Veldig fristende bilder ;-)

    Høres deilig ut med et par dagers ferie. Kos deg masse og nyt fridagene!

    Ha en herlig helg!

    SvarSlett
  12. Høres herlig ut med ett par fridager.
    Kos deg innmari, og så er jeg spent på hva du kommer hjem med :)

    Nydelig konkylie du fikk - kjenner jeg angrer på at jeg ikke tok med meg hjem fra Cuba.

    Klem fra Inger

    SvarSlett