torsdag 26. september 2013

Den siste sommerdag?

Heisann!!


På tirsdag var det en aldeles nydelig dag:)
Det var virkelig som en sommerdag og jeg bare
måtte ta noen siste bilder som
en farvel til den
fantastiske
sommeren vi har hatt:)





Jeg fant ut at jeg har vært litt for opptatt om dagen
til å få meg meg at klatrerosa
var i full blomst igjen!!





Disse rosene ble liksom kjennetegnet for hvilket
hus jeg bodde i i sommer:)
De var jo et syn også som kunnes ses godt
fra sjøen:)





Hortensiaen er kommet med en siste vakker blomst
og skinner så vakkert til meg i 
kveldsola:)





Den hvite Cosmos planten blomstrer
som bare det!
Denne kan jeg virkelig anbefale dere å 
ha til neste sommer:)





Så er det snart tid for å sette " Solbris" i opplag
for vinteren:)
Se så fint hun speiler seg i vannet!!





Til mandag starter hummerfisket og da blir det
liv og røre her igjen:)
Gleder meg til noen flotte skalldyrmåltider sammen
med venner og bekjente!!


Da ønsker jeg dere alle en flott torsdag!!
Klem fra 
Reidunn

12 kommentarer:

  1. Tenk at sommeren er over men forsatt så blomstrer det,flotte bilder og så fint båten speiler seg i sjøen:)
    Ønsker deg ein fin torsdag Reidunn!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Ja, det gjelder å ta vare på de siste sommerdagene. Det er lenge til neste gang. Nydelige bilder :)
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  3. Ja for en sommer sier jeg bare !! Herlige bilder du har tatt , her kom høsten igår … vet ikke helt hvor glad jeg er for det , trives best med å være ute uten å ta på masse klær :)
    Ha en fin dag !
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  4. Det var en herlig sommer :) så den blomstrer igjen ! Her har det vært - 1 i natt så må tenke på å ta inn Georginene- synd for de blomstrer så fint.
    For en tålmodighetsjobb med trappa :) Gleder meg til å se sluttresultatet.

    Her sliter jeg med senebetennelse i arm og skulderblad så må begrense skrivingen litt så vet du det !

    Nyt dagen klem Monica

    SvarSlett
  5. NYDELIGE BILDER
    VI HAR FLOTTE DAGER NÅ
    MEN SOMMEREN HAR IKKJE VERT DEN VAKRESTE....
    NYT DAGEN SKJØNNE REIDUNN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Litt vemodig at sommeren er over, men høsten er også vakker med sine herlige farger! Nydelig klatrerose du har!! Er det Flammentanz? Ønsker deg en nydelig høstdag:)) Klem

    SvarSlett
  7. Hei Reidunn
    Nydelige bilder hos deg som alltid,
    og den røde rosen var bare HELT
    fantastisk!
    Måtte bare innom for å skrive noen
    ord og takke for alle fine innlegg du
    deler med oss...
    Jeg har ikke så aktiv på å legge igjen
    kommentarer for tiden, men jeg må i
    alle fall ta en runde hver dag for å
    se innom dere og alt det fine dere til
    stadighet legger ut :) Ønsker deg en fin,
    fin dag videre og helg som snart er
    her ღ Klem fra Mette

    SvarSlett
  8. Jeg har kost meg med dine nydelige bilder i hele sommer, nå er minnene igjen av en så fin sommer lagret på bilder...Ha ein fin dag! Klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  9. Rett og slett...nyyydelige bilder.<3
    Klem Mette.

    SvarSlett
  10. Vakre bilder! Sååå fine!

    Ha en super kveld og nyt de fine høstdagene ;-)

    SvarSlett