tirsdag 10. september 2013

En gave og en gevinst

Hei på dere!!


I helga var vi på krabbekalas hos hyggelige
naboer:)
Et fantastisk måltid og vi fikk også en aldri så
liten konsert av en som er utrolig god
til å synge og spille de nydeligste
svenske viser!:)





Fruen i huset hadde pyntet et flott bord med både skjell og
tang.
Jeg beundret en nydelig konkylie og da sier hun
at det ligger en til meg nede på brygga!:)
Det var en gave til meg!!




Gjett om jeg ble glad!!
Dette er ikke en hvilken som helst konkylie:)
Den er over 100 år gammel!!





Bestefaren til naboen vår hadde med seg flere av 
disse da han kom hjem til øya etter å 
ha vært til sjøs:)
Konkylien har ligget til pynt ved et hus med sjøen her
på øya. Det har fått en grå patina etter 
tidens tann:)





Og tenk så fikk jeg en flott overraskelse i posten
i dag!!
Jeg var så heldig å vinne disse deilige produktene
hos den flotte bloggen : Hverdagsliv det gode liv !!
Kan virkelig anbefale dere å gå innom denne flotte bloggen:)

Da har sola kommet fram igjen etter mye regn.
Jeg ønsket meg litt regn men det var
utrolig deilig å se sola
igjen!!:)

Ha en nydelig kveld!!
Klem fra Reidunn

9 kommentarer:

  1. Så fint og koselig med gaver, dette er en spesiell gave, Reidunn:O) Og ut i fra gaven din har du fått noen nydelige bilder. Ha ein fin kveld i stua...Klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  2. Håper du liker det Reidunn :o) Så koselig å få den konkylien da, de er jo så utrolig flotte, jeg kjøpte en slik en da jeg var i Monte Negro for noen år siden, men den har jo ikke den herlige historien som din har. Nydelig bilder som vanlig, så koselig å titte innom deg! Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Så flotte gaver du har fått :)
    Koselig å samles og nyte både selskapet og maten. Eg elsker krabbe!!
    Nydelige bilder :)

    Ha en fin kveld videre!
    Klem Jorill

    SvarSlett
  4. Gratulerer med gevinsten din!
    Konkylen var vakker og så kjekt at det er en historie bak. Jeg fant en liten en på vakre Helligvær i sommer. Den har jeg tatt med meg hjem som minne.
    Forresten har du tatt noen nydelige bilder :)
    Ønsker deg en fin kveld!
    Anette

    SvarSlett
  5. Så hyggelig selskap og fine gaver:)

    SvarSlett
  6. Hei på deg og tusen takk for alltid så hyggelige kommentarer inne hos meg! Så fine bilder du har her og koselig med gave når man kommer i selskap hos naboen da! Bare hyggelig å dele oppskrifter med deg som er så takknemlig og positiv! Ha en riktig god dag Reidunn. Tenker at eplekaka smakte god jeg :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  7. Så flott gave du fikk :) og høres ut som et super trivelig selskap !


    En fin dag til deg

    Smil og klem Monica

    SvarSlett
  8. Oii,så heldig du er. Dei er virkelig flotte!
    Alltid så koslig å stikke innom deg Reidunn,og eg sett veldig pris på
    At du besøker meg:))
    Ha en flott dag:o)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  9. Så flotte gaver du har fått,alltid kjekkt å få noko og du har så vel fortjent det:)kjekkt med selskap og bare være isammen!
    Ønsker deg ein flott dag Reidunn!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett