torsdag 19. september 2013

Forandring fryder

Heisann!!


I helga fikk vi inn alle hagemøblene!!
Jeg har liksom en god del av småbord og stoler
som står rundt omkring:)
Da blir hagestua gjort om til oppbevaringsplass
for vinteren:)





Men for å sette inn ting i hagestua måtte også noe ut!
Det blir litt fuktig der i løpet av vinteren og denne
plakaten overtok plassen for den
blomster plansjen jeg lagde
i sommer:)





Denne olja er fra serien til Nicolas Vahe og er utrolig
god på salater. Den har en streif av nøttesmak:)





Nå har jeg også fått min egen kopp!!
Jeg har alltid likt forskjellige
skrifttyper enten på
papir, tekstiler eller andre produkter:)
Har dere forresten sett de fine bokstavene fra Design Letters?
Må finne på et lite ord, for de koster litt pr. bokstav:)
Jeg faller nok for fristelsen neste gang jeg er i 
Kr. sand:)
Den søte lille grønne planten er en bambusplante.
Synes den frisket opp litt i interiøret!





Disse koselige matpakkeposene har jeg kjøpt på
Kremmerhuset:)
Det er ekstra koselig å ta med nistepakka i 
disse posene når jeg har pause
i oppussinga:)
Det lille bordet dere ser litt av her har ei praktisk vinhylle
under. En liten skuff har det også og der har
jeg en del av stoff serviettene:)
Bordet er fra Home & Cottage.


Så hyggelig at dere likte min nye Kubus 4 !
Jeg er utrolig fornøyd med den
selv:)
Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene!!

God klem fra Reidunn

15 kommentarer:

  1. Mye tøft!!!!
    Ikke are du som må tenke ut bokstaver...jeg sliter med EN bokstav jeg....tenkte jeg skulle sage meg ut en oversized bokstav og male litt shabby,men klarer aldri å bestemme meg for bokstaven.Den må være"bred" nede slik den står godt,så T er utelukket.Grubler og grublet....
    Bokstaverog skrift på ting har vart lenge nå,men det ser ikke ut til å gå av moten.Så mye tøft som finnes :)
    Ha en fin torsdag Reidunn!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Så fin ljuskub i förra inlägget,
    och jättefint med ditt svart-vita
    både på tavla och mugg.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  3. Bokstaver er alltid kult i interiøret!:)) Så koselige matpakkeposer:) Ekstra hyggelig å ta frem maten når de er pakket så pent inn:)) Ha en herlig torsdag! Klem

    SvarSlett
  4. HALLO SØTE REIDUNN:)
    JA TIL HELGA MÅ JEG OGSÅ FÅ INN HAGEMØBLER
    HERLIG MED BOKSTAVER
    SÅ GØY Å HA SÅNNE MATPOSER
    ØNSKER DEG EN VAKKER DAG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Du er kjempeflink å sette sammen fine ting du :)
    ja , nå er det høst !
    Hadde planer om å ta inn sommeren denne uka men ryggen fikk seg en smell så det får bare vente…
    Ha en fin dag !
    Klem

    SvarSlett
  6. Det er alltid litt ekstra på våren og høsten- men også koselig med forandring :) Har de posene fra Kremmerhuset jeg også, de er så koselige, spiser jo litt med øynene også :)

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  7. Kjempefiiint!!
    Du er så flink å få det så koslig:)
    Fin Torsdag til deg:o)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  8. Hei på deg!!!
    Alt for lenge siden jeg har vært innom deg og lagt igjen et spor!!!
    Så herlig tur du har hatt!!!
    mange fine ting i den store flotte butikken!!!
    Nydelig bord og plante du har i stua.

    Ha en kjempefin torsdag og en superfin helg!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  9. Så fine bilder, og mye flott:)
    Slike patpakkeposer er kjøpt inn her også, og jeg synes nisten smaker ekstra godt:)

    En finfin dag til deg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  10. Fine bilder du viser :) Ser du koste deg i Kristiansand og på åpningsfesten, butikken er blitt så fin!
    Klem Kristin

    SvarSlett
  11. her hadde du enda en fin krok i huset....koselig lampe og mange fine ting du har her, Disse matpakkeposene er populære her i huset også. Nå er det frihelg på meg å dette skal bli godt, kjenner jeg er sliten for tiden...Da er det bare å lade opp batteriene i helgen;O) Me blogges, klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  12. Ååååå denne kroken likte eg,så min smak alt der jepp likte alt Hihi og jammen er det fint når det grønne frisker opp,eg har fått veldig sans for det grønne og har komt inn litt meir grønnt her enn det var før:)
    Skulle gjerne hatt slike matpakkeposer men er 50 min til nærmeste butikk så håper den kommer her til snart og!

    Ein fin dag og ei riktig god helg til deg Reidunn!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  13. Lekkert! Alt sammen!
    Grønt frisker opp i heimen ja! Jeg har fått dilla, ser ut som en jungel her snart ;)
    God helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  14. Hei Reidunn
    Nydelig og lekkert hos deg ღ
    - og så stilig lysestake du
    viser under her - Love It :)
    Alt for lenge siden jeg har
    vært innom så nå skal jeg ta
    en titt nedover her & bakover
    Ønsker deg en fortsatt fin dag
    og helg som kommer, klem fra
    Mette :)

    SvarSlett
  15. Heia.
    Så stilig du har det. :) Hagemøblene må inn her også snart, i fjor "glemte" jeg å ta inn alle. Ha en flott helg fine Reidunn.
    God klem fra meg.

    SvarSlett