onsdag 4. september 2013

Giveaway

Hei på dere!!


Nå er det på tide med en aldri så liten giveaway!!
Feirer at vi har sommeren fortsatt og
at det er så mange som titter
innom meg:)





Jeg lodder ut 4 spisebrikker laget av et tykt og
fint bomullstoff fra " Clarke & Clarke"
I tillegg får den heldige vinner også et par grytekluter
jeg har laget av en kaffesekk og kastet
rundt kantene med hamptau:)





Stoffet er i fargen grått med store hvite bomber!





Brikkene har en farge som passer til de fleste
årstider:)





Dette er produkter jeg har laget selv.
Dersom du har lyst til å være med på min giveaway
gjør du følgende:

1 lodd for å kommentere på bloggen.
2 lodd for å være følger og legge meg i bloggrullen din.
3 lodd for å dele dette på FB eller legge en link på bloggen din.
( Bruk det øverste bildet)

Til sammen kan du ta 6 lodd!
Har du ikke blogg kan du selvsagt også delta:)
Legg igjen mailadressen din samtidig når du kommenterer
slik at jeg kan finne deg:)

Da vil trekningen bli søndag den 29 september!!
Tvi, tvi!!

Ha en fortryllende kveld!!
Klem fra Reidunn

30 kommentarer:

  1. Hei! Utrolig fine ting du har laget.De passer fint her hos meg, så jeg tar tre lodd!Mvh.Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Hei!
    Å så fin fiiin gave !
    Jeg tar 3 lykkelodd:))
    Ha en fin kveld fortsatt.


    Klem fra Camilla:)

    SvarSlett
  3. Oioioi så lekkert!!!

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Kjempeflott giveaway som eg gjerne blir med på !
    Prøver lykka med 3 lodd :)

    Klem Jorill

    SvarSlett
  5. Så flott med heimelaga premiar! eg trekker gjerne 3 lodd :) trudde verkeleg at eg hadde lagt meg til som følgar her, men oppdaga eg no at ikkje stemte. Så eg har lagt meg til som følger, og du ligg i blogglista mi :)

    ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  6. så flotte premier...dette vil jeg garantert være med på ....3 lodd på meg :)

    klem tone

    SvarSlett
  7. Så fiiiin giveaway !
    Kjempekjekt med noe som er " homemade"..elsker det stoffet !

    Full pott takk !
    klem Anne

    SvarSlett
  8. Klart jeg vil være med.
    Trenger både spisebrikker og grytekluter :)

    6 lodd på meg.

    Klem

    SvarSlett
  9. Så nydelige desse du har laga,eg vil gjerne være med og tar 6 lodd:)
    Nyt dagen Reidunn!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  11. Tvi tvi tvi, jag är med. Jättefina
    tabletter och duka med, du är bra
    på och sy. Gör allt utom Fb för där
    är jag inte med.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  12. Så flotte saker du har laget! :)
    Jeg blir gjerne med og prøver lykken med 6 lodd.
    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  13. Vil gjerne bli med i konkurransen om disse fine sakene :)
    Kommenterer, følger og du ligger jo allerede i bloggrollen :)

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne være med på give away hos deg :) nydelig premie og heldig den som vinner dette ! Blir vel 6 lodd det, kommenterer, di ligger allerede i blogglista og jeg følger deg og har linket til give awayen øverst på bloggen min.

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  15. Hei Reidunn.Sveipet innom her i går faktisk,men da med ipad´en og med den klarer jeg ikke å blogge/redigere egen blogg slik at jeg måtte vente helt til i dag med å melde meg på den flotte give-away en din :)
    Kjempeskjønne brikker etc,- noen blir veldig heldige!!!!!!! Og så flink du er da...men det visste jeg jo allerede ;)
    Jeg deltar med full pott jeg da,så får vi se om lykken står meg bi :)
    Ha en flott dag,regner med du styrer på i huset?
    Toveklem:)

    SvarSlett
  16. Hei!
    For en flott blogg du har. Jeg blir gjerne med på en giveaway med så utrolig flott premie :)Jeg gjør alle de rette tingene og tar 6 lodd. Om jeg vinner eller ei, jeg kikker uansett innom igjen :)
    Ha en fin dag!
    Anette

    SvarSlett
  17. 4 lykkelodd på meg.
    kommentar og delt på bloggen min.
    Kjempefin premie, håper jeg blir den heldige vinner ;)

    SvarSlett
  18. 4 lykkelodd på meg.
    kommentar og delt på bloggen min.
    Kjempefin premie, håper jeg blir den heldige vinner ;)

    SvarSlett
  19. Kjempefine produkter:) skal legge deg i blogrullen min. Har delt allerede linken din til fb siden min. Så blir da 6 lodd på meg:)
    Lykke til heldig vinneren:)

    SvarSlett
  20. Nydelig Reidunn! Du er så flink :o) Jeg blir veldig gjerne med og trekker 6 lodd :o) Herlig kveld til deg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  21. Såklart jeg vil være med i giveawayen din :)
    Kjempe fine ting du har laget, så flink :)
    Trekker 3 lodd!
    Klem

    SvarSlett
  22. Hei! Så flotte gaver!! Du er jo så flink :-)
    jeg blir gjerne med og trekker 6 lodd og krysser fingre ;-)

    Om du vil publisere din Giveaway ytterligere, er du velkommen til å linke den på egen side hos meg her:
    http://helenesblogadresseat.blogspot.no/p/link-din-giveaway-her.html

    Ha en fortsatt fin helg!
    Heleneklem :-)

    SvarSlett
  23. http://jdbandbeliebers.blogg.no/1378566680_bli_med_3.html

    6 lodd på meg <3 Passer fantastisk til mammas bursdag.<3
    Hanar-99@hotmail.com

    SvarSlett
  24. http://lilledreeea.blogg.no/1378725551_konkurranse.html

    Delt på bloggen! :)

    4 lodd

    kontakt: andrea.loktu@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Så utrolig stilige, jeg trekker meg 1 lodd og krysser fingrene!

    Hilsen HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  26. Hei:) så fine!! Flink du er... Jeg blir gjerne med og trekker 3. Lykkelodd:)
    Fin fin lørdagskveld Reidunn:)

    Klem Annelise

    SvarSlett
  27. Veldig gjerne en lodd for meg. Jeg liker Frankrike og sin charme nok datter min er fransklærer.
    Ha en deilig søndagkveld Reidunn. Hilsen kommer fra Viola.

    SvarSlett
  28. Dette var bra jeg så!!! Kjempefin premie :))
    Du er jo bare så flink :)
    Jeg tar full pott 6 lodd :) Hååååper.....

    Klem Bente

    SvarSlett