søndag 15. september 2013

Innvielsefesten

Hei på dere!!


Dere kan tro jeg hadde en deilig 2 dagers ferie
i Kr. sand sammen mine herlige døtre!!
Vi gledet oss veldig til innvielsefesten hos Hansen & Co:)
Men først hadde vi en bedre middag på
Herlig Land:)





Det kom ca 400- 500 forventningsfulle damer på festen!
Tidligere holdt de til i et lite men veldig sjarmerende
trehus midt i gågata:)
Dette har vært en veldig populær butikk og nå var tiden 
inne for å få litt større plass!!
Her har de virkelig fått en fantastisk butikk!!
Lyst og trivelig:)





Det er bare så mye fint i denne flotte butikken :)
Sjekk denne lekre sorte
Kitchen Aid !!





Eller passer det bedre med en rosa utgave?





Mange flotte produkter fra Design Letters!
Tenk at typografien på disse tingene ble tegnet av den verdens berømte arkitekten
Arne Jacobsen!!
Disse vakre bokstavene ble egentlig laget i 1937 .
Nå har altså Design Letters fått tillatelse til å bruke de på sine
nye produkter:)





Disse lysestakene i tre synes jeg er så stilige!!:)
Her er det mange farger å velge mellom.





De selger også mange produkter fra Lexington:)





Så var selveste Nicolas Vahe der også og hadde smaksprøver
på de fleste av produktene sine:)
Mmmm sier jeg bare!!





Mye fint ikke sant?





Men så kommer det som var ekstra stas denne kvelden!!
Alle fikk hver sitt lodd og det var trekning på 
noen helt fantastiske gevinster
som var sponset av forskjellige leverandører:)
Tenk så var Katrine ( som jeg også har lånt disse bildene av)
så heldig å vinne dette flotte etasjefatet fra Asa!!
Det har en verdi på 1000 kr:)

Jeg anbefaler alle å ta turen innom denne flotte 
interiørbutikken!!
Damene yter en fantastisk service og de er 
alltid blide og hyggelige:)

Bor du langt unna så fortvil ikke!
De har nettbutikk Hansen & Co

Dette ble et langt innlegg men synes jeg måtte vise
litt bilder fra den flotte butikken:)
Nettet er helt elendig om dagen !
Jeg har nå brukt over 1 time på dette innlegget!
( normalt 10 minutter)

Så dersom jeg ikke har vært inne hos alle er det
unnskyldningen:)

Ønsker dere ei ny flott uke!!
God klem fra Reidunn






11 kommentarer:

  1. Skjønner du har kost deg her.

    Prøver å ha kjøpestopp framover, men blir vel noen velbegrunnede dispensasjoner - hi,hi...

    :) Inger

    SvarSlett
  2. Dette innlegget er ikke for langt. Sååå gøy å se:-) anette

    SvarSlett
  3. Oii,der var det mye fint!
    Skjønner godt dere liker dere der:)
    Det etasje fatet var jo berre nydeligt.
    Slettes ikkje noe langt innlegg,alltid koslig med noen ord fra Sørlandet;)
    Ønske deg ei fin start på ny uke!
    God klem Siv Mette

    SvarSlett
  4. Å det høres ut som du har hatt det storveges og kost deg nesten helt fordervet :))
    Så deilig!!
    Butikken ser kjempeflott ut,og var det opp til meg kunne du bare pøst på med enda flere bilder.Eelsker å se glit fra butikker rundtom...man vet jo aldri,kanskje er man der plutselig???
    Ha en god uke Reidunn!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  5. Dette hørtes ut som en kjempegøy helg. Så mye fint det var i butikken også. Koselig. Ha ein fin start på en ny veke, kjære deg. Stor klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  6. Ja der var det virkelig mye fint og smaksprøver og diverse er jo bare ekstra stas og koselig :) Kristiansand er jo langt i fra meg- men kan jo være jeg skal dit en gang - har vært der før :)

    Så kjedelig med tregt nett, håper det fikses og ordner seg snart hos deg !

    Ønsker deg en fin uke Reidun

    Klem Monica

    SvarSlett
  7. Dette høres ut for å ha vært ei superfin helg. Herlig :)
    Her var det masse fint å sjå på - butikken ser så flott ut!
    Skal ta meg en kikk innom nettbutikken deres :)

    Ha ei ny flott uke!
    Klem fra Jorill

    SvarSlett
  8. Et flott innlegg! - og en tydelig gøy og spennende helg! Innredning er gøy!?

    Ønsker deg en god uke!

    Klem

    SvarSlett
  9. Det høres ut som du har hatt en kjempefin helg!! Morsomt å se bilder fra innvielsesfesten!!
    Ha en herlig ukestart!:)) Klem

    SvarSlett
  10. Heeeeey! Skjønner godt at du gleda deg og kosa deg her ja. Så koselig å få dra på tur sammen med døtrene sine da. Mye flott og godt selskap skjønner jeg. Kos deg i uka her da :))

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  11. Åååå så masse fint,der hadde eg kost meg å gått rundt å kikka på alt det vakre rundt meg og så det flotte etasjefstet du vant,utrulig fint❤
    Kjekkt å ha ein liten ferie og bare kose seg isammen!

    Fin dag til deg Reidunn:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett