fredag 20. september 2013

Kveldssysler

Hei på dere!!


Det er så deilig med fredagskvelden:)
Huset lukter rent , ryddig er det også, et deilig rekemåltid er fortært
og nå gleder jeg meg til The Voice!!
Elsker det programmet:)





Jeg har inngått en avtale med en interiørbutikk i 
Lillesand som heter Tante Fina!
Nå har jeg sluttet med nettbutikken min og satser på 
å levere produkter til denne flotte 
butikken:)





Derfor prøver jeg å lage noe på kveldene da jeg 
likevel sitter og slapper av foran TV:)
Disse lyslyktene var veldig populære i butikken 
jeg hadde i sommer.
Håper at de faller i smak i Lillesand da:)





Alt jeg lager må jeg også sy på 
firmanavnet:)





Her har jeg bare fått pyntet den ene. Alle får en stjerne på.
De blir veldig koselige syns jeg:)





Denne fine kurven fant jeg hos Ahlens og den
var perfekt å ha til alle garnnøstene mine:)





Jeg har begynt å hekle noen fine luer:)
Ikke så lenge til vi trenger noe varmt på hodet!:)


Da vil jeg ønske dere ei 
GOD HELG !!

God klem fra Reidunn

15 kommentarer:

  1. Så fine og så flink du er! Spennende med avtalen du har inngått og lykke til! Nyt helgen!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  2. Så spennende da Reidunn!!!!Desse produktene skulle værelettsolgte...passer hos alle,og lyslykter er det sesong for nå.Hekl i vei ;)
    Her koser vi oss også med The Voice,så koslig med fredagskveld at :)))
    Kos deg videre!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  3. Herlige fredagskvelden med The Voice.
    Lykke til med ny avtale ..
    Kos deg med fine kveldssysler ,kjempefine ting du lager .
    Likte veldig godt kurven din!
    Ha en fin helg !
    klem Anne

    SvarSlett
  4. Så nydelige :o) Du er sannelig flink og får det til, kan tenke meg de fort forsvinner ut av butikken :o) Og forresten, gratulerer med den nye lysestaken din :o) Jeg har også gått og ønsket meg en slik, men har ikke klart å bestemme meg for hvilken farge jeg vil ha :o) Jeg tenkte hvit eller svart, men når jeg ser den blanke hos deg...... Ha en herlig fredagskveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. SÅ GØY
    FLOTTE TING
    DU ER JAMMEN FLINK REIDUNN
    NYT HELGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. For noen nydelige lyslykter, er dette noe du kan lage på bestilling eller skal du kun levere til butikk?

    Ønsker deg gode dager,
    varm klem:)

    SvarSlett
  7. Så flink du er!
    Og knallfine bilder :)
    GOD helg!

    SvarSlett
  8. Kjempefine lyslykter du lager. <3
    Du er kreativ og flink Reidunn og
    du tar flotte bilder. :)
    Ha en super Lørdag.
    Klem.

    SvarSlett
  9. Herlige du, sååå flink du er! Tror jeg må lære meg å hekle eller ta turen fra Trondheim til Lillesand...utrolig vakkert og innbydende det du lager!

    Stor klem, Anne <3

    SvarSlett
  10. ÅÅÅÅ, så utrolige koselige lykter du har laget, flinke flink deg...drømmer om slike til jul jeg. Lykke til videre i arbeidet...kos deg. Stor og varm klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  11. Så utrulig fine lykter du har laga,du er jo bare så utrulig flink og så gøy å kunne få selge sine egne produkt:)
    Godt med helg og slappe av fra kvardagens travlighet:)

    Forsatt fin helg til deg❤️
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  12. Du er utrolig flink Reidun :))Så kjekt at du har fått den avtalen,gleder meg med deg :))Gratulerer
    Lyktene var skikkelig fine ♥

    Så må jeg takk for alle de koselige og trofaste kommentarene du legger igjen ♥

    Varme klemmer fra Bente

    SvarSlett
  13. Ps.
    Trodde du var på bloggrollen min,men nå er du det :))

    Klem klem

    SvarSlett
  14. Utrolig flotte de lyktene :) skjønner godt at de er populære.

    Ønsker deg en herlig ny uke og fin kveld

    Smil og klem Monica

    SvarSlett
  15. Flotte lykter!!
    (Og likte den kurven veldig godt!)

    God søndagskveld fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett