søndag 22. september 2013

Litt nytt og noe brukt

Heisann!!


I dag vet jeg ikke hva som skjedde med været!!
For to dager siden var det rått og kaldt.
Fikk frost i meg og har ikke
vært helt i form.
Så plutselig i dag på vei i båten slo det en 
utrolig varme i mot meg!!
Vi har hatt sol og 20 grader:)
Tror ikke jeg blir helt klok på dette været i år:)





Men jeg har tatt inn oliventrærne nå!
Er litt redd for at det skal plutselig bli for kaldt
ei natt:)
Har fått pyntet med litt nye puter også:)
Pelsputa har jeg sydd selv.
Den hvite med skrift på er fra Kremmerhuset:)





Det var litt godt å få litt grønt inn i stua igjen.
Har litt dilla på oliventrær:)





Vin ballongene er kommet inn etter å ha stått i 
hagestua i sommer.
Blir kanskje ei lyslenke oppi 
etterhvert:)





Jeg synes den grønne fargen i glasset er 
så flott!!





Da avslutter jeg med dette bildet:)
Akkurat da jeg skulle sette meg ned å blogge, 
oppdaget jeg dette synet utenfor!
Fargene var litt mer rød og det så ut som himmelen 
stod i brann!!:)

Takk for alle de fine kommentarene dere legger igjen 
og velkommen til alle nye følgere:)
Kjempegøy!!

Ønsker dere alle ei fin ny uke:)
God klem fra
Reidunn

12 kommentarer:

  1. HALLO DU SØTE REIDUN:)
    DET ER SÅÅÅ FINT HOS DEG
    MERKELIGT VÆR HER OGSÅ...
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselige bilder, elsker denne sammensettingen av nytt og gammelt, vinballong er så fint. Dette bilde av himmelen er jo ett fanatastisk bilde, ser ut som lava skyer, ild. Nydelig. Klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott oliventreet ditt var!! Jeg tok inn mitt nå nylig jeg også i og med at dagene og nettene er kaldere. Veldig fin pute du har sydd selv! Synes det er så koselig å pynte opp med litt saueskinn rundt omkring på denne årstiden:)) Ha en fortsatt fin kveld! Klem

    SvarSlett
  4. Heldig du er som får "styr på" oliventrær, de er så flotte når de får skikkelig stell! (og ikke fullt så flotte når jeg har hatt de;)
    En nydelig solnedgang over det som høres ut som en deilig dag, slike høstdager som du beskriver er så fine:)

    Ønsker deg ei god ny uke,
    varm klem:)

    SvarSlett
  5. Nydelige puter :))
    Oliventrær får jeg ikke til:(( De er jo så fine.Har du noen triks?
    Himmelen var utrolig ♥♥ Synes noen av skyene lignet på englevinger :))

    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. likte veldig godt kurvstolen din, og det grønne ved siden av....ro!

    nydelig vær vi har nå...liksom sommer enda, i allfall midt på dagen :-)

    klem tone

    SvarSlett
  7. Dere har vært utrolig heldig med været denne sommeren,heldiggriser;))
    Neida,ska ikkje klage...vi har det flott vi og:D
    Oliventrær det er på min ønskeliste,har ikkje kjøpt meg i frykt for å ta livet på det med engang.
    Kanskje du har noen pleietips?
    Kosligt inne hos deg,digge vinballongen.
    Ha en fin mandagstart:o)
    God klem Siv Mette

    SvarSlett
  8. Det er høsten det at vi ikke helt vet om det er varmt eller kaldt :) blir flott med en lyslenke i den vinballongen :)

    Nydelig himmel og for en flott formasjon !

    Ønsker deg en fin uke

    Smil og klem Monica

    SvarSlett
  9. Hei Reidunn.
    Hva? 20 grader, det er helt utrolig. Her er det 9 og vind. Du har det så flott kjempefin pute du har sydd. Jeg ser deg inni vinballongen hihi. :) Oliventre har jeg hatt 2 av men begge visnet, de er veldig fine da så jeg kommer til å prøve igjen. Hvordan steller du dine? Himmelbildet var nydelig. :)
    Ha en fin dag og god bedring.
    Klemmer.

    SvarSlett
  10. Jättefint med olivträdet, korgstolen och kuddarna.
    Gillar din stora glasflaska också.
    Kramar/AnnaMaria

    SvarSlett
  11. Vakre bilder! Det er så fint med oliventrær. Det har jeg lyst på også ;-) Koselig med kurvstolen og de flotte putene.

    Flott landskapsbilde du har tatt.

    Ha en herlig kveld!

    SvarSlett
  12. Høsten er igrunn litt lunefulle den,plutselig varmt og så blir det kjølig og ikkje så enkelt å vite kva ein skal kle seg i nesten:)
    Fineste oliventret,dei er så fine:)
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett