mandag 9. september 2013

Rognebær

Hei på dere!!


Tenk i dag fikk vi en del regn på formiddagen!!
Det var sannelig på tide sier nå jeg:)
Begynte å bli litt bekymret for
hagen:)
Ellers har dagen bestått av maling.
Nå har jeg begynt på ei gang og der er det 
ganske så høyt opp!!
Ei trapp skal også endelig få maling på seg. Er bare litt på
tenkestadiet hvilke farge jeg skal ha på 
trinnene!:)





Det blir mye maling på meg og derfor er det ekstra
deilig å gjøre noe helt annet:)
Jeg tok meg en liten tur for å se om det var noen 
høsttegn i naturen.
Fikk nesten sjokk da jeg så hvor mye rognebær det
var i år!!:)





Trærne hang langt ned mot bakken fordi de var
så fulle av flotte rognebær:)





Er de ikke nydelige?
Måtte plukke en del greiner og pyntet litt i 
hagestua:)





De ble ganske så dekorative på kjøkkenbordet
også!:)

Da vil jeg ønske dere alle et godt valg i kveld!!
Ønsker alle nye følgere hjertelig velkommen til å følge 
meg:)
Alltid ekstra gøy med nye følgere!!

Og sist men ikke minst tusen takk til dere trofaste
som legger igjen så herlige
kommentarer:)

God klem fra Reidunn



8 kommentarer:

  1. Oi, så mye rognebær : )
    Det ble skikkelig fint på kjøkkenbordet : )

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Rognebær er vakre og nydelige bilder! Viktig med pauser i alle malingen :-) Godt valg!

    klem Vibeke

    SvarSlett
  3. rognebær er dekorativt men her hvor jeg bor så er den ikke skikkelig moden.. Det skal vist være godt med rognebærgele til viltkjøtt. Vet ikke om jeg skal prøve eller ei.
    Høsten er en fin tid spør du meg, særlig med dette været

    SvarSlett
  4. Så masse rognebær,så dekroativt å pynte med inne:)
    Du er så flink som maler og maler,blir flott!
    Nyt kvelden!klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Hei Reidunn. Du er så snill som besøker meg og sender fine spor :-) Det gleder! Rognebær er nydelig, og må si de bildene dine er kjempe fine. Ble inspirert til å få høsten inn i huset jeg med.

    Ønsker deg ei nydelig ny uke!
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  6. Hei og takk for koselig kommentar!
    Så fint med rognebær.....og så koselig med bærplukkeren under her. Har en slik jeg også, og nå skal den jammen frem i lyset :)
    Lykke til med maling, gleder meg til å se :)
    Klem!

    SvarSlett
  7. Får ikke håpe at det betyr at mye rognebær betyr mye snø ? :P

    De er vakre ihvertfall :)

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  8. Rognebær er vakkert om høsten. Min farmor plukket alltid rognebær når det var mye av dem. La dem så i fryseren for å kunne ta dem opp på vinteren til småfuglene. Hun var glad i dem :)
    Fin tirsdagskveld til deg!
    Anette

    SvarSlett