søndag 29. september 2013

TREKNING AV GIVEAWAY

Heisann!!


Da er stunden kommet dere !
Nå er det trekning på
min giveaway:)





Da har min eldste datter trukket
en heldig vinner!!

VINNEREN ER:

Helene Orskaug med bloggen:

GRATULERER SÅ MYE!!

Send meg adressen din på mail
( mail adressen min finner du øverst til høyre)
så skal jeg få sendt det til deg:)


Jeg vil få takke for alle kommentarene fra
dere ang. borddekkingen:)
Håper dere kan bruke noen ideer:)

Ha en superfin søndag!!

God klem fra Reidunn

8 kommentarer:

  1. Stort grattis till Helene. Och jättefin dukning
    i förra inlägget.
    Ha en skön söndag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  2. GRATULERER TIL HELENE:)
    ØNSKER DEG EN FLOTT SØNDAG REIDUNN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. gratulerer med en flott gave!

    klem tone

    SvarSlett
  4. Gratulerer til den heldige vinneren :)
    Anette

    SvarSlett
  5. Gratulerer til heldige Helene!!!!! :)
    Og hipp hurra for deg Reidunn som dekker så lekre høstbord,aldeles nydelig :)
    Herlig når vi kan høste inn naturens goder og bruke dem til slike ting!!!!
    Fikk lyst til å dekke bord selv merker jeg!
    Ønsker deg en deilig ny uke!Her begynner vi visst uka med spying...Martine ligger i senga med meg her feberheit og syk.Men det er heldigvis slikt som går over ;)
    Toveklem :)

    SvarSlett
  6. Gratulere så masse til den heldige vinneren:)

    SvarSlett
  7. Juhuu!! Så gøy!!! Jeg har vært bortreist, så har ikke fått med meg dette før du skrev en kommentar på fotobloggen min :-)
    Så heldig jeg var! Lenge siden jeg har vunnet noe!! Også sååå fin gave, da! :-) Sender deg adressa på mail!
    Heleneklem :-)

    SvarSlett