mandag 7. oktober 2013

Trappa

Heisann!!


I dag er det to hummerfiskere i heimen som er 
strålende fornøyd med fangsten!!
Det har resultert i at det er de som endelig får 
lov til å kjøre med det røde flagget
jeg laget:
TITTELFORSVARER





Da kan jeg erklære meg som tittelforsvarer som 
maler:)
Må jo finne på noe gøy i all jobben jeg har:)
Jeg er altså ferdig med alt unntatt trinnene på trappa!!





Ble veldig fornøyd med de fine detaljene
trappa har:)
Alt kom så mye bedre fram når den gikk fra å være
trehvit som var blitt mørk, til å 
bli skinnende hvit!!





Så var jeg jo på IKEA på lørdag og da hadde jeg
sett for meg denne lampa i ganga:)
Den passet perfekt!!





Dette er døra inn til stua som vi 
skal sette inn et nytt glass i:)
Her kommer det så fint lys inn fra vinduene i 
stua!





Nå er trinnene pusset helt glatte og fine.
Alle hullene etter skruene er sparklet og nå gjenstår 
å finne en fin farge:)


Må også fortelle at vi har det så varmt og deilig.
Klokka er åtte nå på kvelden og gradestokken viser
15 grader!!
Lurer på hva slags vinter det blir i år?

Da ønsker jeg dere en nydelig kveld!!
God klem fra Reidunn



13 kommentarer:

  1. Superfint! Räcket blev vackert i skinande vitt och lampan gjorde sig perfekt! Kram Anna

    SvarSlett
  2. NYDELIG! Lyst og lekkert. Hvitmalte trapper er så vakkert.Dere gjør en så fin jobb, den taklampa passer så bra og gir ett vakkert spill på veggen om kvelden....;O) Ha ein fin kveld-. Klem fra Ann Elin :O)

    SvarSlett
  3. HER VAR DET BLITT FINT
    SÅ FLINK DU ER
    FOR EN JOBB
    LAMPEN VAR HELT PERFEKT
    SÅ GØY MED DEG RØDE FLAGGET:)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Flott trapp og så nydelig den taklampa er :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  5. Nydeligt nok en gang,fantastisk jobb du gjørr!
    Fin ny veke til deg:)
    God klem Siv Mette

    SvarSlett
  6. Så flink du er! Trappegelenderet ser veldig fint ut. Kanskje det blir bra med grå eller svarte trinn.

    SvarSlett
  7. Dette ble skikkelig flott,fin finish :)) og lampa ble perfekt
    Gleder meg å se når det hele er ferdig ;)
    Godt jobbet!

    Klem fra meg ♥

    Klem

    SvarSlett
  8. Så fint dette ble, spent på fargen på trinna.

    Og den lampa er jo bare så stilig.

    Kos deg med masse god hummer og send en tanke til oss som ikke har mulighet for denne unike opplevelsen.

    Klem Inger

    SvarSlett
  9. Så gøy med flott fangst idag. Gode nyheter får bein å gå på selv om en ikke er på øya. Hils fiskerne og gi tommel opp! Gratulerer med flagg, hørte det hang høyt. :) og må si du er ordentlig go og står skikkelig på. Blir ordentlig fint der inne i viga. Ha flott og god oktobervær:)

    SvarSlett
  10. Den blir nydelig den trappa :) Hvilken maling bruker du? ingen hast med svar altså... :) Vi skal male vår også men er et par prosjekter til før vi kommer så langt. Du er så nøye og det svarer seg på resultatet :)

    Nyt dagen

    klem Monica

    SvarSlett
  11. Så nydelig trapp og den lampen er fin,den har eg og!like den så godt og det mønsteret den lager når det er lys:)
    Det er så mildt og fint her og,godt er det men kan jo lure korleis vinteren blir:)
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  12. Du er jammen dyktig !!
    Vet at å male trapp er en tidkrevende jobb…
    Lampen passet jo perfekt !
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  13. Superfin trappeoppgang! :) Du er flink! :)

    SvarSlett