mandag 30. desember 2013

29 desember 2013

Heisann!!


I går hadde vi et aldeles nydelig vær:)
Det gjorde godt for både kropp
og sjel!!
Jeg bare måtte ta meg en tur ut før sola gikk
ned for å ta noen bilder:)





Helt utrolig å se blå himmel!!
Bjørketrærne er så flotte kontraster mot
den fine blå himmelen:)





Jeg tok meg en tur til sør- vest siden av øya.
Her var sola så flott og som dere
ser er det ikke mye som 
minner om vinter
her:)





Her ser dere et bygg som en gang for
mange år siden var en av
flere butikker som fantes på øya:)





Her kunne litt større båter legge til og
heise varene opp i 2 etg. med 
ei talje:)





Her er døra til butikken.
Synes de gamle grønnfargene er så flotte!!
Det gamle dørhåndtaket i smijern er
jo bare helt unikt:)





Neida dette bildet er ikke tatt i sommer!!
Er det ikke utrolig flott til å være
29. desember?





Sola glitrer så fint på sjøen!!





Gamle bildekk som er malt hvite og
brukes som fendere om sommeren:)





Et lite sommerhus tar imot de siste 
solstrålene før sola går ned:)





Et vakkert speilbilde gjennom vinduene i 
ventebua!





Med dette bildet vil jeg takke dere alle
for alle de hyggelige kommentarene dere har lagt igjen
hos meg i mitt første år som blogger!!
Det har vært et fantastisk år hvor jeg har fått så
mye inspirasjon fra alle de flotte
bloggene deres:)

Da ønsker jeg dere ALLE et
GODT NYTTÅR!!
Happy New Year!

God klem fra Reidunn

10 kommentarer:

  1. Dette var et flott innlegg å avslutte året 2013 med. Er virkelig vakkert landskap å ta bilder i. Det må være så flott å gå rundt her og oppleve det. Jeg synes det andre bildene, med de to husene, og havet i mellom, med holmene, var så flott. Malerisk vakkert. :) Det er sant, man skulle ikke tro du hadde tatt disse bildene i slutten av desember. Tusen takk for en fin blogg her hos deg, og takk for gode kommentarer du har gitt meg. :) Godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Så vakkert Reidun.
    Jeg vil ønske deg et godt nytt år, og takke for alle de vakre bildene du har delt med odd dette året!

    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  3. Helt fantastisk flott,trur eg flytter sør til deg:))
    Her er det regn og vind hele tiden,kjenne eg er ein smule lei av dette været.
    Derfor var det veldig godt å komme inn til deg akkurat nå,takk som deler<3
    Ønske deg ein fin nyttårsfeiring:)
    God klem Siv Mette

    SvarSlett
  4. Dette var bare vakkert ..
    og en stor kontrast til været vi har hatt her nå i mange dager .
    Jeg falt jo helt for den grønne døren ..sukk..
    takk for et fint år , gleder meg til nye fine innlegg fra deg i det nye året .
    Ønsker deg en fin nyttårsfeirineg !
    klem fra Anne

    SvarSlett
  5. Utrulig flotte bildet, og for et fantastisk vær hos deg!
    Her er det bare regn og vind og lite fristende utevær.

    Ønsker deg og dine et riktig GODT NYTT ÅR!
    Klem fra Jorill

    SvarSlett
  6. du fanger di flotteste
    bildene
    gleder meg sånn til
    å følle deg i 2014
    ønsker deg god
    nytt år
    klem eli:)

    SvarSlett
  7. Så utrulig nydelige og harmoniske bilder,så utrulig vakkert å sjå på og så godt med sol:)
    Ønsker deg et godt nytt år!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Så vakre bilder! Særlig bilde nr. 2 var flott, fantastisk med sånne dager innimellom......
    Takker for det gamle året og ønsker deg alt godt for det nye året!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  9. Helt og totalt feil vær Reidunn,men akk o ve så deilig likevel.SPesielt når det blir sååå fint!!!Godt å få komme seg ut da ja!Og kjekt at vi fikk bli med på tur og se bilder av det nydelige lokalmiljøet ditt!Elsker de grønne dørene !!!!!!!!:)))))
    Du er så flink å kombinere både naturen og omgivelser rundt deg med dekorering og interiør,bloggen din er en fryd å besøke og det gleder jeg meg til å fortsette med i 2014!
    Takk for det gamle året Reidunn og Godt Nytt År!!

    Toveklem:)

    SvarSlett
  10. For noen vakre bilder:) Er enig med Tove at det er totalt feil være men så deilig likevel - når en først ikke får hvit vinter så kan den jammen være slik i stedet;)
    Ønsker deg og dine alt godt for det nye året, håper 2014 er fyllt med gode øyblikk som bare venter på å oppleves. Takk for følget i året som gikk, takk for vakre bilder og fine innlegg og takk for gode kommentarer - gleder meg til å følge deg videre inn i det nye året:)

    Varm og god klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett