onsdag 4. desember 2013

Litt nytt på kvisten

Heisann!!


Jeg har snakket om det fine været vi har og
har tenkt at det snart kommer
et aldri så lite uvær!
Vi får visst smake litt av det resten av landet
har måtte slite med i morgen:)
Da har jeg bestemt meg for å være på øya og 
bake julekaker:)





Fant plutselig ut at det var på tide å forandre
litt oppe på kvisten:)
Et oliventre er kommet opp hit!
( Må bare huske å vanne det)





Disse stjernen laget jeg for noen år siden
og endelig fant jeg et sted
de kunne henge:)





Jeg har dessverre ikke funnet tilbake til den
nettsida jeg fant malen.
Men bare søk på stjerner så dukker det opp
noen maler som kan koperes:)





Jeg hadde ikke passe stor potte til oliventreet
og tok bare en kaffesekk.
Under står det et rundt plastbrett for 
å ikke få vann på gulvet:)





Denne søte snømannen har jeg hatt en del år:)
Han sitter på kvisten hele året
han og trives der:)





Papiret til disse stjernene er fra Hobby Himmelen, en 
hobby butikk i Kristiansand.



Nå skinner sola så vakkert på holmer og skjær:)
Havet ligger helt stille!!
Må komme meg over vannet for å ta noen 
malestrøk:)

Ha en nydelig dag folkens!!

Klem Reidunn

11 kommentarer:

  1. hei:)
    i dag har vi ett forfedelig vær...
    så da er det ekstra kos å titte inn til dere flotte bloggere
    helt herlige bilder
    nyt dagen
    søte Reidunn
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg!!!
    Utrolig flink du er til å lage egen julepynt!!!
    Kos deg masse i dag!!!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. Så lekkert - synes speiselt papiret var nydelig!!!
    Du er stadig vekk like flink Reidunn!Må bare beundre all kreativiteten din.Kos deg med bakingen :)
    Toveklem.)

    SvarSlett
  4. Så lekkert hos deg,å dei gulvene dine var berre elsk<3
    Fin dag til deg Reidunn:)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  5. Så nydelig hos deg,lyst og flott:)
    Her er uværet begynnt og det stormer orntlig så er godt å være inne!

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Så koselig du har pyntet på kvisten:) Det var virkelig grønt og fint oliventreet ditt! Mitt oliventre hadde nesten ikke blader igjen og de som hang på treet var heller visne...Får kjøpe meg et nytt til våren:) Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  7. Så fint på kvisten! Vakker stjerne - fingerferdig som du er!!!
    Takk for tipset om vanning av oliventrær tidlig i høst. Du har reddet mine 3 oliventrær fra den sikre død. Tusen takk, Reidun

    Masse klemmer

    SvarSlett
  8. Så mye lekkert du lager! Og de gulvene ser helt supre ut! Her har været begynt, spent på om det blir like ille som de lover, skal ikke på jobb i morgen, skal være hjemme og veve, gleder meg!
    Ha det fint i stormværet!

    SvarSlett
  9. Har du laget de flotte stjernene selv? De var jo superfine!
    Og treet var også flott :) Og den lille snømannen lurte frem smilet her jeg sitter :)
    Kos deg inne i uværet!
    Adventsklem fra Ingrid

    SvarSlett
  10. Nydelige stjerner du har laga! Bra du fann en plass å henge dei opp :)
    Vart jammen litt av et ruskevær her i dg med vind og sludd - så det har vært godt å være innendørs. I måra skal det vist lave ned..

    Nyt kvelden!
    Klem fra Jorill

    SvarSlett
  11. De stjernene likte jeg! Har oppskrift på noen andre papirstjerner men jeg har aldri prøvd meg på slike som du har laget. Skal jammen google og se om jeg kan finne oppskrift!

    Her har det rusket godt i dag men det skal visst løye av i natt/morgen tidlig. Kos deg med bakst, håper det ikke tar for hardt hos dere:)
    Varm klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett