fredag 6. desember 2013

Stjerner på ei grein

Hei på dere!!


Stormen har lagt seg nå!
Tror det har vært mye verre andre steder
i landet. 
Har vindmåler og den var oppi 25 og
det er jo litt:)





Fant ut at jeg måtte pynte litt i ganga
også:)
Bak huset stod det et inntørket lite tre
og noe av det ble med 
inn.





Greina passet så fint sammen med den
store tavla som mannen
snekret for noen 
år siden:)





Plasserte greina oppi et gammelt litt rustent
melkespann:)
Stjerna som står på tavla laget jeg
for noen år siden.





Stjerneranka er den samme som jeg hadde
i kjøkkenvinduet:)
Må ofte flytte rundt litt på tingene
før jeg blir fornøyd!





Denne helga blir det mye kos:)
Vi skal på julekonsert i Kristiansand og
så får vi besøk av begge
døtrene!!
Gleder meg til litt jenteprat i huset igjen:)


Da vil jeg ønske dere alle 
GOD HELG !!

Klem Reidunn

11 kommentarer:

  1. Så utrulig fint det var Reidunn,likte det med stjerner på greina og fint med tavla:)
    Denne stormen var virkelig heftig,me blei isolert noken timer på øya her og idag både blåser,lyner og tordner det så er litt sånt ekstremvær...

    Ønsker deg ei koselig helg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så koselig det ble med disse stjernene, å nydelige bilder.:)
    Vi har stormen her enda, det har vært helt sprøtt. Flisene våre på trappa utenfor ytterdøra har løsnet på grunn av regn og vind;( Håper det blir bedre snart. Men, jeg ønsker deg en koselig fredag og GOD HELG! Søte deg. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Herlig julepynting som alltid Reidunn!
    Her blåser det fortsatt godt,håper det gir seg snart;)
    God helg til deg skjønne,kjempekosligt å se alle dine juleinnlegg:))
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  4. Så koselig det var med alle stjernene! Julekonsert høres utrolig trivelig ut!:)) Kos dere og ha en riktig god helg!:) Klem

    SvarSlett
  5. Det passet kjempefint :)

    Høres ut som du har mye å glede deg til i helga

    Kos deg masse

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  6. flott pyntet
    flink å få til ting du
    så kos med besøk av jentene
    nyt
    klem eli:)

    SvarSlett
  7. Dette var dekorativt :)
    Kos deg i helgen!

    SvarSlett
  8. Så utrolig enkelt og delikat ♥ Du har sansen :)

    Koos deg med jentene dine ♥ Gleder meg til mine kommer hjem også ♥

    God klem

    SvarSlett
  9. Veldig fine stjerner!! Må bare takke hjerteligst for den flotte premien som kom for et par dager siden. Helt nydelig kremmerhus, tenk at det ble mitt:-))) Ønsker deg en fin og koselig adventshelg med familien! Klem fra Berit

    SvarSlett
  10. Fine stjerner og flotte bilder.
    Ha en god dag.
    Ingun

    SvarSlett
  11. Åh, så koselig! Veldig, veldig dekorativt! Og du...så fine ting du har laget av papir under her. Det må prøves. Men....kan hende jeg må spørre deg om litt hjelp underveis...hi....hi....

    Ha en fantastisk fin søndag! Her daler snøen ned ;-)

    SvarSlett