onsdag 12. februar 2014

En blågrønn vase

Hei på dere!!
 
 
Jeg er så glad for å ha sett sola igjen:)
Tror det er mange som har vært
skikkelig værsyke!!
I morgen er det meldt store nedbør-
mengder og stiv kuling.
Ja det er et spennende og utfordrende
land vi bor i:)
 
 
 
 
 
Denne vasen fikk vi til bryllupet :). Den har stått
en stund i et skap men nå fikk den
lov til å komme fram igjen!
 
 
 
 
 
 
 
 
Jeg plukket noen Forsythia greiner som snart
kommer med gule blomster:)
Lysestaken er kjøpt veldig billig på Kremmerhuset.
 
 
 
 
 
 
Fant ut at dette tegnet kunne ligge nede også:)
Jeg har hatt både dette og R en overalt i huset. Av og
til mangler det liksom noe sort et sted.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jeg merker at jeg snart må få kjøpt noen
blomster:)
Må ha noen farger snart.
Tenk dere den flotte tida vi har framfor oss nå!!
Lysere kvelder , fuglesang, spiring i hagen...
Våren er fantastisk!
 
 
Da ønsker jeg dere en fin onsdagskveld:)
 
God klem fra Reidunn
 
 

5 kommentarer:

  1. Så fin vase! Eg likte så godt fargen :) og fint med nokon greiner oppi. Om du vil ha meir fargar er du hjertlig velkomen inn til meg. Ha ein god kveld vidare! Klem

    SvarSlett
  2. Så fint med en vårgrønn vase, og vårfølelsen kommer jo med blomstrende greiner :)
    Her skifter været, men har hatt mye fint turvær i det siste.
    Lekkert må jeg si om innlegget under. Dere gjør det så fint, og tenker det er gøy også :)
    Skal dere selge eller leie ut ?
    Ha en fin torsdag Reidunn :)

    SvarSlett
  3. Herlig farge på den vasen de :) Her er det litt sol hver dag og dagene blir lysere :) Ønsker deg en fortsatt fin dag :) Klem Rita

    SvarSlett
  4. Nydelig vase du har der:) ! Ruskeværet gjør oss i litt dårlig stemning. Vi har bare hatt høst ruskevær og ikke vinterfølelse i år....nå er jeg værsyk;) Hi hi....Men, da er det bare å se frem og vente på en fin vår, det nærmer seg nå....SMIL!!!! Stor klem Ann Elin

    SvarSlett
  5. Hei på deg!!! Sol og lyse dager er herlig!!! Fikk et lite glimt av den vi også!!
    Skal ikke mer til, når vi ikke har sett den på ukesvis!!

    Ha en flott torsdag, snart er det vinterferie for oss.
    Vi skal kose oss noen dager på hytta!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett