søndag 9. mars 2014

Det er vår på Sørlandet!!

Hei på dere!!
 
 
Nå fikk vi endelig sol :)
Vi hadde litt i går også men det var
litt skyer også.
I går fikk jeg malt første strøket på tretrappa
med grå gulvmaling!!
Tenkte jo å ta et strøk i dag også men
det sa bare pang så lå jeg rett ut i influensa!!
Mannen har hatt det i et par dager nå
så da er det bare å ta livet med
ro:)
 
 
 
 
 
Det som ble litt kjedelig var at vi skulle vært i
bursdag til min mor.
Men det kommer heldigvis flere så de får
det nok koselig:)
 
 
 
 
 
 
Jeg måtte bare ut 5 min. i dag for å ta noen fine
bilder av krokusene som er begynt
å komme.
Kledde meg godt:)
 
 
 
 
 
 
Det var så deilig å sitte å kikke på de gule krokusene
da jeg kom inn.
Tror det hjelper for å bli litt fortere frisk jeg:)
 
 
 
 
 
 
Foreløpig er det bare de gule som er kommet
opp. Men jeg har noen lilla
også:)
 
 
 
 
 
 
Det aller herligste vårtegnet jeg oppdaget var disse
herlige hestehovene!!
De lyser så fint opp blant visne strå:)
 
 
 
 
 
 
Da håper jeg virkelig at det er flere av dere som
har ventet på sola har hatt besøk
av den i helga!!:)
Nå kommer det til å sprette både her og der.
Vi har faktisk 10 varmegrader i skyggen
akkurat nå:)
 
Ønsker dere alle ei kjempefin ny uke!!
 
God klem fra Reidunn

9 kommentarer:

  1. Riktig god bedring skjønneste Reidunn !
    Så dumt.....håper du kommer deg snart!
    Nydelige vårbilder.....jeg er sikker på at det hjelper med litt gult;)

    God klem.

    SvarSlett
  2. Åhh se der da er jo rene sola som kommer opp fra bakken også :)

    God bedring til deg og mannen- det var da ergerlig at dere ikke slapp influensaen.

    Nå håper vi på mange flotte vårdager :)

    Ønsker deg en fin uke og at du blir helt frisk

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  3. Ååå, så nydelig!! Deilige vår!!
    Flotte bilder du har tatt!! Ha en fin søndag:)) Klem

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder !
    Vi fikk også sol idag, jippi !!!!
    God bedring til deg :)

    SvarSlett
  5. Så vakre, vårlige, blomstrende bilder fra deg. :) Nydelig med sol på krokusen. Flott med hestehoven også. Så tidlig det kommer hos dere. Her nord må vi nok vente en måned til på disse. Synd du ble syk, god bedring!

    SvarSlett
  6. Herlig med sola, og kjempedumt med influensa! Riktig god bedring, hører om stadig flere, ikke noe å ha!
    Nydelige blomsterbilder, blomster er rein medisin!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  7. Så deilig!!
    Nyt den:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  8. Hei på deg!
    HURRA FOR VÅREN!!!!

    Nydelige bilder du deler med oss!!!
    Blir jo så glad av å se så nydelige vårtegn!!!

    Masse god bedring til deg!

    Sove så godt.
    Stor nattaklem fra meg til deg!

    SvarSlett
  9. Det er så herlig når det spirer og gror og sola viser seg ute,herlig:))
    Det er så godt at lyset er lengre og me har masse å sjå fram til framover!

    Her skein sola idag så måtte vaske hus og når mannen er heima så er det best å benytte annledningen sån at eg slepper å ta alt åleine:)

    Ønsker deg ei fin ny veke❤️
    God klem fra Lillian

    SvarSlett