tirsdag 19. august 2014

Enkel pynt

Heisann!!
 
 
 
En dag i sommer var jeg så heldig å
finne ei fin måkefjær rett
utenfor huset:)
 
 
 
 
 
 
Jeg skal ikke påstå hvilke type det er
men fin er den i hvert fall !
 
 
 
 
 
Den ble også helt perfekt oppi denne vasen
som jeg har sprayet hvit og
malt med sort maling
øverst:)
 
 
 
 
 
Tenk på alt denne fjæra har vært med på!!
Ingen tvil om at den har hatt
mange luftige turer:)
 
 
 
 
 
Nå står den plassert i vinduskarmen på
kjøkkenet.
En enkel men dekorativ pynt:)
 
Takk for alle hyggelig kommentarer som
dere legger igjen:)
Blir veeeldig glad!!
 
Ha en fin tirsdagskveld!!
 
Klem fra Reidunn
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Enkel og veldig vakker ♥
    Og så fin vasen var:))

    SvarSlett
  2. Minner meg om Jonathan måke som var med oss en hel dag på Hvaler i sommer :) herlig...

    God kveld klem Monica

    SvarSlett
  3. Enkel men så utrolig vakker, var veldig fint i vasen (og takk for inspirasjon:)

    Legger igjen en god klem til deg, og takker for at du er med og feirer 4 år hos meg - lykke til:)

    SvarSlett
  4. Hei på deg Reidun!!!
    Den passer perfekt!!!!

    Ha en fin ettermiddag!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett