søndag 17. august 2014

Nye farger på kjøkkenet

Heisann!!
 
 
 
Etter salget av det huset vi pusset opp,
var det noen ting jeg ville ha
med hjem.
 
Det var blant annet et bilde fra Paris
som jeg hadde stylet med
på kjøkkenet i dette huset.
Du kan gå inn HER
for å se hvordan det ble:)
 
 
 
 
 
Jeg må innrømme at jeg skulle ønske at jeg hadde
det hvitglansede kjøkkenet selv
men man får jo gjøre det beste ut av det
man har:)
 
 
 
 
 
Men når man tar inn helt nye farger i interiøret,
så må det ofte litt forandringer til
så det ikke krasjer helt:)
 
 
 
 
 
Den flotte vinflaska som vi var så heldige
å få fra en god nabo passet perfekt.
Synes trekassa er så fin:)
 
 
 
 
 
Dette deilige håndkleet fra Cosa ble et
fargerikt innslag på
kjøkkenet!!
 
 
Da nærmer det seg ei ny uke og
kanskje den byr på
noen spennende utfordringer for dere:)
 
Ønsker dere alle ei fin ny uke!!
 
Klem fra Reidunn
 
 
 
 

8 kommentarer:

  1. danke für die schönen bilder!!! einen schönen sonntag wünscht ihnen angie aus deutschland

    SvarSlett
  2. Så fine detaljer. Ja, det er godt med litt forandringer. Jeg kjenner at jeg er klar for litt forandringer på loftstua i farger, men ikke sterke farger. Duse blå, grå kanskje??? Har ikke lyst å kaste bort de dyreste. Men, det er gøy å prøve seg frem. Ønsker deg en fin sødga og masse klemmer fra meg. Ann Elin

    SvarSlett
  3. Åhhhh så fina bilder från
    köket ditt!
    Och så fin färger du tatt in!
    Fin kväll till dej
    Kram Kathrine

    SvarSlett
  4. forandring fryder
    og jeg synes
    kjøkkene dit er så lekkert
    fin ukestart til
    søte deg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  5. flott med litt farger i interiøret :) Nå som det nærmer seg høst (her nord ihvertfall) så kjenner jeg på lysten på å forrandre litt her hjemme :) Fin søndags kveld til deg :) Klem Rita

    SvarSlett
  6. Så koselig det er på kjøkkenet ditt :o) Herlig med gode farger å pynte opp med! Ser at gult kommer mer og mer, og putene du har sydd er jo så fine :o) Nå er det klart for skolestart i morgen, minstepia er så spent, ungdomsskolen på henne fra i morgen, det blir nok dårlig med søvn i natt :o) Herlig ukestart til deg! Klem fra Nina

    SvarSlett