fredag 22. august 2014

Solhatt og Reinfann

Hei på dere!!
 
 
Hadde meg en liten spasertur på øya
en dag:)
Da ble jeg litt fristet til å
plukke med meg noen gule blomster.
 
 
 
 
 
Reinfann vokser jo vilt men
de gule Solhattene må jeg bare innrømme
at jeg har plukket hos en
sommergjest:)
 
 
 
 
 
Fant ut at det kunne være fint med
noen blomster ved siden
av kurvstolen jeg har på kjøkkenet.
 
 
 
 
 
Den sorte pidestallen er veldig gammel.
Har brukt den veldig mye og
den er utrolig praktisk:)
Den tar liten plass og så fin til å ha grønne planter,
friske blomster, et bilde osv. på:)
 
 
 
 
 
Nå ble det en koselig krok på kjøkkenet:)
 
 
 
 
 
Da er det fredag og vi går inn i ei ny helg!!
Søndag er min dag og da blir
det besøk og familie hygge:)
 
Ønsker dere ei kjempefin helg!!!:)
 
God klem fra
Reidunn

2 kommentarer:

  1. Lekkert med de gule blomstene på kjøkkenet, fint med den pidestallen også!
    Riktig god helg til deg, jeg har nå avslutta streikeuke nr. 2, ser ut som vi må til med nr 3 også.........
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  2. Så fint:) Da mannen og jeg flyttet sammen fikk vi låne en spisestue av svigermor - spisestuen var laget av mannen sin oldefar og der hørte det til to slike pidestaller som du har. Den gang da var de blå, samme som spisestuen og stolene, hvilken farge de har i dag er jeg jammen ikke sikker på for de har gått sin gang gjennom hele slekten tror jeg;D

    Ser at det er på sin plass og si gratulerer så masse med dagen til deg - håper du får en strålende fin dag:)
    Varm og god klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett