torsdag 22. januar 2015

Endelig ferdig

Heisann !!
 
 
Da er jeg endelig ferdig med å male 5
strøk med hvit maling på
8 stoler og et
kjøkkenbord :)
 
 
 
 
 
Etter at jeg hadde fått ned alle stolene og skrudd
fast alle stolsetene, viste det seg at jeg
måtte ta et strøk til over de !!
 
 
 
 
 
Det skinte fortsatt litt gjennom av det
grå noen steder.
Skal de være hvite, så skal de være hvite ..
 
 
 
 
 
 
Dette skapet står for tur neste gang.
Jeg er bare litt i tvil om jeg skal ha det hvitt eller
brekke det over i en annen farge. Hmm.
Har noe å tenke på der ja :)
 
 
 
 
 
Det er jo litt populært og stilig med disse
fine papirsekkene " Le sac de papier "
Men masse skrift på.
Jeg har laget min egen ved å bruke en stor gråpose
jeg kjøpte på IKEA .Noe de skulle selge ut.
Så da rullet jeg to strøk med samme
maling som stolene.
Jeg er litt i tvil hva jeg skal skrive på den så
foreløpig er den hvit.
 
 
 
 
 
Jeg merker veldig godt at det ble betraktelig mye
lysere på kjøkkenet nå :)
 
 
 
 
 
Litt vårfarger lyser også opp :)
 
 
 
 
 
Oliventreet trives godt i kjøkkenkroken.
 
 
 
 
 
Har byttet litt rundt på forskjellige ting på
kjøkkenet.
En tørket hortensiablomst lyser også
opp litt i vintermørket.
 
 
 
 
 
Denne gamle karaffelen er kjempefin å
bruke til blomster :)
 
 
 
 
 
Svartorgreinene jeg plukket kommer så
fint fram mot det hvite :)
 
 
 
 
 
Er så glad i den hvite flaska jeg kjøpte på HM Home.
Den er fin både med og uten blomster.
 
 
 
 
 
Trelysestaken er også fra HM home.
Det er så greit å kunne få noe
fint til en rimelig penge:)
 
 
 
 
 
Denne har eldste dattera laget for en stund siden.
Den var en test på å lage serviettringer.
Hun fikk laget mange fine i litt tynnere tau.
Denne store puttet jeg et glass oppi og kan brukes som
ei lyslykt:)
 
 
 
 
 
Godstolen på kjøkkenet har fått følge
av rottingtavla.
Det fine teppet var jeg så heldig å få
veeeldig billig på HM home:)
 
 
 
 
 
Den stilige elgputa som jeg vant på en giweaway
er jeg veldig glad i :)
 
 
 
 
 
Et aldri så lite tips til dere som skal male.
Dersom du heller litt eddik oppi ei
skål i det rommet du maler
så forsvinner malerlukta.
Det er jo egentlig et gammelt etter en fest tips
men det funker på maling også !:)
 
Da ønsker jeg dere ei riktig god helg:)
 
Klem fra Reidunn
 
 

5 kommentarer:

  1. hva flotte bilder og inspirasjon !!! elsker hilsener fra angie

    SvarSlett
  2. Spisestuen din ble kjempefin 👍 så kjekt å følge deg, du inspirerer 😃
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Spisestuen det veldig fin ut! Så flink du er .
    God natt
    Klem Christina

    SvarSlett
  4. Mye jobb men så ble den flott :) Lurer veldig på den puta som er i kurvstolen jeg- hvor har du kjøpt den ?

    Vakre bilder som alltid hos deg.

    God helg klem Monica

    SvarSlett
  5. HALLO HALLO:)
    DU STÅR PÅ SOM VANLI
    OG LEKKERT BLIR DET
    TAKK FOR TIPSET MOT MALINGSLUKT
    KOS DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett