mandag 9. mars 2015

Det deilige lyset

Hei og hå !!
 
 
Ja nå er det bare en fryd å oppholde seg
på kjøkkenet :)
Lyst og deilig !!
Når det i tillegg er blitt lysere ute
også så blir jo alt bare
en fryd :)
 
 
 
 
 
Det hjalp jo også at stoler og bord
fikk seg en overhaling
med hvitmaling.
 
 
 
 
 
Det er så herlig å kunne ta inn litt
greiner for å få litt
vårstemning inne. Fikk et tips om
at bringebærgreiner var smart å ta inn dersom
de skal springe ut litt fort :)
 
 
 
 
 
 
Puta fra Kremmerhuset er et
friskt fargeinnslag  sammen med det lyse.
 
 
 
 
 
Disse herlige gåsungene er så søte å
pynte med.
 
 
 
 
 
Jeg må innrømme at jeg er veldig glad
i grått og hvitt.
Det er farger som kan kombineres med
det meste.
 
 
 
 
 
Den gamle krakken er blitt et
yndet fotoobjekt :)
 
 
 
 
 
Er så glad for at jeg valgte trehvite
hus som jeg var så heldig å vinne på en giveaway
for en stund siden.
De passer perfekt på det lyse kjøkkenet !!
 
 
 
 
 
Lurer på om jeg skal ta i bruk denne
terningen snart.
Kanskje på tide å dele litt på de
huslige syslene :)
 
 
 
 
 
Roser som er i ferd med å henge litt
med hodet får et nytt
liv ved å klippe de å legge de
flytende i ei skål med vann.
 
 
 
 
 
Vil få ønske dere ei kjempefin
ny uke !!
 
Klem fra Reidunn
 
 
 
 

2 kommentarer: