fredag 10. april 2015

Pynter opp med litt blomster inne

Heisann !!
 
 
Så deilig med det fine været:)
Jeg har virkelig utnyttet dagene flittig
med å male et gjerde og pusset
og oljet hagemøblene.
 
 
 
 
 
I dag var jeg så heldig å få denne flotte
tomatplanten av min eldste
datter :)
 
 
 
 
 
Kan ikke ha de ute enda så
de får stå på kjøkkenet
en stund tenker jeg:)
 
 
 
 
 
Det er jo deilig å bare kunne plukke
sine egne tomater til
salaten :)
 
 
 
 
 
Så pynter de jo opp på kjøkkenet
også :)
 
 
 
 
 
Gleder meg til å fylle denne herlige vasen
med vakre sommerblomster:)
 
 
 
 
 
Kjøpte meg noen  Chrysanthemum som
jeg kunne pynte med.
 
 
 
 
 
Det ble litt bart etter at påskepynten
forsvant.
Men det var i grunnen lenge nok
med gult :)
 
 
 
 
 
Synes fargen på blomstene passet
så fint til interiøret i
stua.
 
 
 
 
 
Jeg har en tendens til å ta bilder om fredager.
Da er huset ryddig og rent :)
Slipper å flytte på alt rotet !:)
 
 
 
 
 
I dag hadde vi et guffent tåkevær men
lyset er der likevel og det er
så deilig !!
 
 
 
 
 
Måtte jo ha en blomst på kjøkkenbordet
også.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På disse bildene glimtet sola i
noen sekunder:)
 
 
 
 
 
Eføyen flyttet jeg til
vinhylla.
 
 
 
 
 
Men den fikk først være med på
et bilde på trekrakken:)
 
 
 
 
 
Da vil jeg bare få takke for de
trofaste og herlige kommentarene dere legger igjen
hos meg.
Ønsker dere alle ei GOD HELG !!
 
Klem fra Reidunn

2 kommentarer:

  1. Herlige og vårlige bilder :) Så skjønt når lyset er tilbake, gir litt ny inspirasjon det... Jeg blir full av energi, etterlengtet etter en lang vinter :)
    Ønsker deg en flott helg!
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! Deilig med lys og friske blomster. Her er det ikke vær å rope hurra for, men det er vi jo vant med her oppe :) I dag blåser og sludder det, så vi kan se langt etter vårstemningen. I dag skal kjøkkenet vaskes grundig, med konfirmasjon hjemme, blir det litt ekstra som må ordnes :) ha en herlig ukestart! God klem fra Nina

    SvarSlett