tirsdag 16. juni 2015

Det er sommer

Hei på dere !!
 
 
Ja nå er det sommer.
Kalenderen viser jo at vi er kommet til
midten av juni måned:)
 
Men det har vært en heller kald begynnelse
på sommeren. Så kaldt og guffent som
det er nordover har vi ikke så
jeg skal ikke klage.
 
 
 
 
 
Til tross for kald vind gror og blomstrer
det overalt nå.
 
 
 
 
 
Det er herlig å bare kunne forsyne seg
med alle de herlige
blomstene som finnes i hage og i
grøftekanter.
 
 
 
 
 
I dag har jeg plukket inn ei bøtte
full med Hundekjeks.
 
 
 
 
 
Noen greiner fra en Hortensia
pynter opp på skrivebordet mitt nå.:)
 
 
 
 
 
Det er så herlig når sola flommer inn
i stua !:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Måtte prøve å ta litt forskjellige bilder
med Hundekjeksblomstene:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Måtte prøve de i en kurv på
soverommet også:)
 
 
 
 
 
Ganske så sommerlig :)
 
 
 
 
 
Ei gammel flaske ble lekker
som vase:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gressløkblomster blir kjempefine
selv når de er tørket.
 
 
 
 
 
Lekre å pynte med på et dekket bord :)
 
 
 
 
 
Prestekragene blomstrer overalt
nå.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nydelig rose som jeg måtte
ta et nærbilde av:)
 
 
 
 
 
Ute har de røde rosene begynt
å blomstre.
De står midt i solsteiken og er
alltid litt tidligere enn de
andre.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En liten tur innom drivhuset:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Her gror tomatplantene så du
nesten kan høre det:)
Håper virkelig at det blir noen delige
røde tomater etter hvert.
 
 
 
 
 
 
Hagestua er deilig å sitte i på
ettermiddagen.
Det tar litt tid før sola kommer
på den siden.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ikke lenge til Lavendelen springer ut.
De har jeg veldig mange av:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Da vil jeg få ønske dere alle ei
kjempefin uke.
Håper dere også har fått litt sol
og sommer.
 
Klem Reidunn
 
 

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder til å få sommerfølelse av, så takk skal du ha!
    Ikke sommervarme her, men jeg prøver å se positivt på det alikevel.
    Det er lyst og det er grønt :)
    Synest hundekjeksen er så dekorativ, og du er så flink å pynte med den. Takk for inspirasjonen Reidunn og ha en fin dag :)
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Å herlighet for flotte bilder!!!
    Du er en supergod fotograf!!!!
    Jeg elsker jo bilder av blomster!!!!
    OG her var det MANGE fine!!!!
    Jeg må bare innrømme det, jeg misunner deg plassen dere bor på altså!!!!
    Tenk å gå ut her hver morgen, når sola skinner, og den varmer godt!!!!
    Å så heldige dere er!!!!

    Kos deg og nyt forsommeren.
    Den tida er herlig!!!!

    Stor varm klem fra Anne-Marit

    SvarSlett